sport

Wydarzenia sportowe cieszą się ogromną popularnością. Wiele osób chętnie bierze udział we wspólnym bieganiu, rajdach i wyścigach rowerowych, w zawodach sportów drużynowych etc. Dlatego też zorganizowanie imprezy sportowej może być świetną formą promocji dla naszej firmy.

Korzyści płynące z organizacji imprezy sportowo-rekreacyjnej

Eventy sportowe pokazują, że firmie bliskie są wartości zdrowia, dobrej kondycji, kultury sportowej, angażowania nie tylko dorosłych, ale też dzieci i młodzieży w prowadzenie zdrowego stylu życia. Wpłynie to świetnie na wizerunek sklepów sportowych, producentów sprzętu sportowego, sklepów ze zdrową żywnością, sklepów ze sprzętem medycznym i rehabilitacyjnym, klubów fitness, siłowni, ośrodków odnowy biologicznej, gabinetów dietetycznych, placówek edukacyjnych itd. Przy okazji takich imprez można wystawić stoisko z własnymi produktami lub reklamującym świadczone przez firmę usługi. Warto zaangażować do organizacji instytucje i organizacje pożytku publicznego związane ze zdrowiem – fundacje poszukujące dawców szpiku i komórek macierzystych, mobilne stacje krwiodawstwa itp. Dzięki temu Twoja firma zrobi coś dobrego, a to na pewno docenią także jej klienci i pracownicy.

Organizacja imprezy sportowej

Po ustaleniu ogólnych założeń i zaplanowaniu budżetu należy przystąpić do realizacji planu. Trzeba zdobyć niezbędne pozwolenia w celu organizacji imprezy masowej. Priorytetem jest też bezpieczeństwo jej uczestników. Trzeba przemyśleć kwestie promocji wydarzenia. Następnie należy zadbać o zaplecze techniczne, nawiązać współpracę z firmami, które będą wykonywać usługi pomocnicze. Dobrze jest pomyśleć też o takich elementach jak materiały promocyjne,  odzież z nadrukiem np. koszulki, namioty, stoiska. Fajnie jest zaangażować do współpracy znane twarze, na przykład sportowców. Można również pomyśleć o oprawie artystycznej.
Choć organizacja imprezy sportowej stawia wiele wyzwań to przynosi też mnóstwo korzyści. Jako organizatorzy fajnej imprezy możemy też liczyć na to, że pojawimy się zupełnie za darmo w mediach, co najmniej lokalnych – w prasie, radiu, telewizji.