Rola gadżetów w promowaniu firmy

Gadżety reklamowe

Prowadząc biznes wykorzystujemy różne sposoby na promowanie firmy i budowanie pozytywnego wizerunku. Do najtańszych z nich, zaraz obok reklam internetowych, należą gadżety reklamowe. Są one bardzo przydatnym elementem w budowaniu relacji z otoczeniem firmy.

Rozpoznawalność marki

Gadżety reklamowe pozwalają na dużą możliwość ich dostosowania do konkretnej firmy. Od prostych długopisów z nazwą i logo firmy, przez koszulki z nadrukiem, aż po kalendarze, które nie tylko pozwalają umieścić dane firmy, ale też delikatnie przemycić ofertę. W dodatku zaletą gadżetów reklamowych jest to, że w przeciwieństwie do innych materiałów reklamowych nie trafią szybko do kosza. Kalendarze w każdej formie mogą towarzyszyć klientowi przez cały rok, gadżety elektroniczne, akcesoria samochodowe i podróżne, a nawet artykuły piśmiennicze to coś co wykorzystujemy na co dzień. Tym samym klienci korzystając z gadżetów codziennie obcują z naszą marką i powodują jej zakorzenienie w świadomości.

Gadżety w czasie akcji promocyjnych

Gadżety reklamowe to nieodłączny element akcji promocyjnych. Pracownicy ubrani w koszulki z nadrukiem wyróżnią się w tłumie, a gadżety reklamowe są dobrym pretekstem do nawiązania rozmowy. W dodatku fajne gadżety wywołują u klientów poczucie wdzięczności wobec firmy, a to pierwszy krok do zainteresowania naszą ofertą. Ale gadżety to nie tylko nośnik reklamy.

Prezenty

Upominki reklamowe nie muszą się sprowadzać do tanich baloników czy słodyczy reklamowych. Coraz więcej firm inwestuje w droższe produkty, które zyskują logo i nazwę przedsiębiorstwa. Do takich produktów należą gadżety elektroniczne, portfele skórzane i galanteria skórzana, pióra wieczne, papierośnice, wizytowniki, torby na laptopa i mnóstwo innych. Takie upominki klasy premium są doskonałe jako prezenty dla klientów z segmentu VIP, dla partnerów biznesowych, ale sprawdzają się też doskonale w charakterze prezentów dla wyróżniających się pracowników, aby wzmocnić ich lojalność wobec firmy.

Zwiększenie zasięgu reklamy

Klient obdarowany fajnym, oryginalnym gadżetem, który zwróci uwagę innych, często wspomni o naszej firmie w kontekście pochodzenia danego upominku stając się tym samym ambasadorem naszej marki. Ponadto gdy będzie się posługiwał gadżetem to nasze logo i nazwę firmy zobaczą także inni, niezależnie od tego czy będzie kubek, parasol czy inny produkt. W ten sposób jednym gadżetem możemy oddziaływać na więcej niż jedną osobę.

Pozytywne doświadczenia

Większość z nas lubi prezenty. Obdarowywanie się nawzajem jest zawsze przyjemne i kojarzy się z miłymi chwilami w życiu – urodziny, imieniny, święta… Warto te pozytywne emocje przenieść również na naszą firmę.

You may also like...